måndag 8 oktober 2007

Avdelningen för manskliga känslor

Vem skall hjälpa mig ur detta gehenna, lamenterar Dr. Hberg den 1:e av Augusti år 1995. Det äskas även kvestioner betr. de mer strömlinjeformade patienterna. Protokollplumpande okamratism utbryter, sannerligen. Smakpruf nedan, med det nu snart sedvanliga visuella innehållet, avsett för de yngre patienterna som saknar hörselförmåga utan anslutningsdon i form av levande bild.



Komplett avsnitt, utan störande bildmaterial:
http://www.mediafire.com/?b1ygc93jegz

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dear Sirs,
för att inte säga dyra herrar!
Det synes mig ackurat som så, att den mediala världen i. o. f. s. m. detta blogistiska värv har tamme banne mig blifvit en till yttermera förvisso bättre och mer fördelaktig värld.
Vis avis avseende å de alltför digert tilltagande behaviouristiska deviationerna som martera såväl gemena män som feminina avdelningens män, är det av den allersom största nödsignal att hem- och bortställda patienter kan ta del av favoritvårdens gamla och nya rön inom ramen för den björn som sträfvar efter att göra lifskampen till en mindre jobbig bit, samt att allmän patient inte ska - för att låna ett trivselframkallande uttryck från vårt värsta... vänstra..? västra heter det visst, grannland - behöva må så illa.
Beende att få rekorekommendera mig,
A.D. Renalin, kosmologie professor, Austin Mini Univeristy

Doktorn sa...

Sannerligen, en kollega, jag yttrar. Vi rekommenderar även! Oss. Ja, välkommen besökare är kosm.prof, uttalas här.
Med utmärkt högaktning.

 
Humor bloggar